Product

 

  • Wat is mijn kledingmaat?

Iedereen zijn kledingmaat is anders, daarom hebben wij  hieronder een kledingmaat tabel gemaakt zodat je zelf kunt meten en kijken wat het beste bij je past.

 

  • Wat is bamboe?

Bamboe is een van 's werelds duurzaamste producten. Bamboe is een plant die tot wel 1 meter per dag kan groeien en 30 meter hoog kan worden.  De voordelen van bamboe kleding zijn:

  • Bevat een antibacterieel en schimmelwerend bio-agentia dat behouden blijft door het fabricageproces, zelfs na vele, vele malen wassen. Deze eigenschap maakt al onze producten geurbestendig
  • Extreem hypoallergeen wat geweldig is voor mensen met een gevoelige huid
  • Voelt geweldig omdat het een zeer zachte en ademende stof is
  • Heeft een neutrale lading waardoor het anti-statisch is, dus geen vastzittende kleding meer
  • Is UV beschermend tot wel 95% van de UV straling (t.o.v. 75% bij katoen)

 

  • Groeit de bamboe in Nederland?

Nee, onze bamboe productie is gevestigd in Ubud, Bali. Voor elk verkocht shirt wordt een bamboe boom in ons bamboe bos geplant. Deze bomen laten we staan om de natuur een handje te helpen.

 

  • Is bamboe kleding van hoge kwaliteit?

Ja, door de unieke samenstelling van de bamboevezels zorgt het er voor dat bamboe kleding een unieke zachte stof is, die ook nog erg ademend is en UV beschermend. Daarnaast is bamboe kleding antibacterieel en schimmelwerend, wat het ook nog is geurbestending maakt. Mocht je een gevoelige huid hebben, bamboe is hypoallergeen en dit zorgt ervoor dat bamboe de ideale stof voor jou kan zijn.

 

  • Wat houdt het OEKO-TEX keurmerk in?

Het Oeko-tex 100 keurmerk geeft jou garanties ten aanzien van gezondheid. Oeko-tex test de kleding op schadelijke stoffen. Als een kledingstuk het Oeko-tex keurmerk krijgt dan bevat het kledingstuk geen schadelijke stoffen. Beter voor je huid en gezondheid dus.

 

BEZORGING

 

  • Wat is de levertijd als ik vandaag bestel?

Als je vóór 16.00 uur besteld betekent het vaak al de volgende dag in huis. Op zondag en maandag wordt er niet bezorgd, dan kan het één of twee dagen langer duren.

 

  • Via welke bezorgdienst komt mijn pakket?

De producten worden verzonden in plasticvrije verpakking via PostNL in Nederland en via GLS voor internationale bestellingen.

 

  • Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Na het bestellen ontvang je een mail met een unieke track & trace code. Hierdoor ben je altijd op de hoogte van de status van jouw zending. Leuk om te weten is dat je voor de bezorging niet thuis hoeft te zijn. De pakketjes passen door de brievenbus.

 

  • Hoe stuur ik een artikel retour?

Mocht je een artikel willen terugsturen of ruilen is dat natuurlijk geen probleem. Stuur het dan binnen 14 dagen terug naar Nooboo, Nieuwegracht 1A, 3763 LP Soest. Sluit voor een snelle afhandeling de orderbevestiging bij die per mail is gestuurd, graag voorzien van de reden van retour, hierdoor kunnen wij onze service blijven verbeteren.

 

  • Wat zijn de kosten bij het retour zenden?

Mocht je een artikel retour willen zenden, dan zijn de retouneringskosten voor jezelf. Dit bedraagt €4,25 in Nederland, echter kan dit bedrag variëren afhankelijk van het gewicht.


Account

 

  • Hoe kan ik een account aanmaken?

Via DEZE link kan je je eigen Nooboo account aanmaken. Hiermee blijf je meteen op de hoogte van onze nieuwste producten en acties. Door je aan te melden met je e-mail ontvang je tevens 10% korting op je eerst volgende bestelling.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Onderaan het inlog scherm staat de optie “wachtwoord vergeten” als je hier op klikt zul je na de stappen te hebben doorlopen een e-mail ontvangen met een nieuwe wachtwoord. 

  • Hoe bestel ik producten met mijn account?

 
Zie je een leuk artikel, klik dan op "bestel". Selecteer de juiste maat en druk dan op "voeg toe aan winkelwagen".
 

 
Winkelwagen: kies hier de gewenste betaalwijze en klik op "bestelling afronden". Eerst verder winkelen kan ook, de bestelling blijft in de winkelwagen staan.
 


 
Gegevens: Je kunt hier "afrekenen zonder account" kiezen of een account aanmaken. Dat laatste is handig voor een volgende bestelling, maar niet noodzakelijk. Vul vervolgens je adresgegevens in en kies "bestelling afronden".
 

 
Bevestigen: Hier staat de order nog even helder samengevat. Als alles klopt, kies dan voor "bestelling bevestigen".
 




 
Betalen: Als je een betaling doet op nooboo.nl loopt dit via Mollie. Dit is een door De Nederlandsche Bank geautoriseerde betaalinstelling. Mollie is een zgn. payment service provider en staat garant voor een zo veilig mogelijke afhandeling van de transactie.
Op je afschrift is deze transactie terug te vinden onder de naam “STG MOLLIE PAYMENTS”.  
Op de mollie-site staat meer informatie.

 




 
Verzending: Nadat de bestelling is afgerond maken we deze klaar voor verzending. Onze pakjes passen gewoon door de brievenbus, thuis zijn voor ontvangst is dus niet nodig. Uiteraard is je bestelling traceerbaar. Vóór 16.00 uur besteld betekent vaak al de volgende dag in huis. Op zondag en maandag wordt er niet bezorgd, dan kan het één of twee dagen langer duren.
 


 
Mocht je een artikel willen terugsturen of ruilen is dat natuurlijk geen probleem. Stuur het dan binnen 14 dagen terug naar Nooboo, Nieuwegracht 1A, 3763 LP Soest. Sluit voor een snelle afhandeling de orderbevestiging bij die per mail is gestuurd, graag voorzien van de reden van retour.

 

Betaling

 

  • Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken?

Bij Nooboo heb je de keuze uit de volgende betaalwijzen:

  • Betalen met iDEAL
    • Bij iDEAL word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van je bank. Je hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank. Bij deze betaalwijze word je betaling direct afgeschreven van je rekening. Om te betalen met iDEAL doorloop je vanaf het punt waar je jouw betaalwijze kiest de volgende stappen:
      • Selecteer je bank
      • Klik op 'Volgende', hierdoor kom je op de pagina 'Bestelling controleren en versturen'
      • Nadat je op 'Bevestigen en doorgaan naar iDEAL' klikt ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging
      • Je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank
      • Rond hier je betaling af
      • Vergeet niet na je betaling terug te gaan naar de Nooboo site. Hier wordt jouw bestelling afgerond en zie je een bevestiging van je betaling
      • Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging
  • Betalen met creditcard
    • Bij Nooboo kun je ook gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren MasterCard, VISA en American Express. Om te betalen met creditcard doorloop je vanaf het punt waar je je betaalwijze kiest de volgende stappen:
  1. Selecteer je type kaart en vul je kaartgegevens in
  2. Klik op 'Volgende', hierdoor kom je op de pagina 'Bestelling controleren en versturen'
  3. Nadat je op 'Verzend bestelling' klikt ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging
  4. In sommige gevallen word je doorgestuurd naar de betaalomgeving van je bank waar je met je kaartlezer betaalt
  5. Na afronding van de betaling word je teruggeleid naar de Nooboo website waar je een bevestiging van de betaling ziet
  6. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging en wordt het bedrag van je creditcard gecrediteerd

Je creditcardgegevens worden versleuteld via de SSL-methode. Door deze hoge veiligheidsstandaard is het kopen met een creditcard bij Nooboo zeer veilig.

  • Betalen met PayPal
    • Bij Nooboo kun je via PayPal betalen. Indien je kiest om met PayPal te betalen, word je tijdens het afrekenen direct doorgestuurd naar de PayPal website.

Als je nieuw bent bij PayPal kun je je als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Indien je al een PayPal account heeft, kun je inloggen met je gebruikersnaam en de betaling bevestigen.

Op het moment van bevestigen, zal er een autorisatie worden uitgevoerd van jouw PayPal account. Hierna word je bestelling direct verwerkt. Zodra je je bestelling in ontvangst hebt genomen, zal het openstaande bedrag gecrediteerd worden van je PayPal account.

Om te betalen met PayPal doorloop je vanaf het punt waar je de betaalwijze kiest de volgende stappen:

  1. Klik op 'Volgende', hierdoor kom je op de pagina 'Bestelling controleren en versturen'
  2. Nadat je op 'Bevestigen en doorgaan naar PayPal' klikt ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging
  3. Je wordt doorgeleid naar de betaalomgeving van PayPal
  4. Na afronding van de betaling wordt je teruggeleid naar de Nooboo website waar je een bevestiging van de betaling ziet

Als je een bestelling via PayPal betaalt, ontvang je van ons altijd een ontvangstbevestiging met een link naar het PayPal betaalproces. Indien het betaalproces door welke oorzaak dan ook wordt onderbroken, dan heb je met deze link nog drie uur de tijd om de betaling af te ronden. Als de drie uur is verstreken, is betalen helaas niet meer mogelijk. Je bestelling wordt dan automatisch geannuleerd.

Indien je goederen terugstuurt, wordt het bedrag weer bijgeschreven op je PayPal-account of uw bankrekening. Je kunt dit zelf regelen via de PayPal website.

 

  • Achteraf betalen met Klarna

Met ‘Betaal later’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt.

Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen.

Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. De betalingsgegevens van je aankoop vind je terug op de rekening die je van ons ontvangt.

 

  • Betalen met Bancontact in België

Een online betaling met uw Bancontact-kaart is absoluut veilig.

De transactie verloopt in drie stappen:

1. Identificatie van de gebruiker. De kaartgegevens worden kenbaar gemaakt.

2. Authenticatie. De gebruiker moet de transactie met zijn digipass of kaartlezer voltooien. Zo kunnen er geen online transacties gebeuren met een gestolen kaart.

3. Autorisatie. De gebruiker geeft de toestemming om een transactie te laten doorgaan.

 

Het kan voorkomen dat je niet altijd gebruik kunt maken van alle bovengenoemde betaalwijzen, ook wanneer dit bij eerdere bestellingen wel het geval was.

Bij iedere bestelling wordt, op basis van een veelvoud aan factoren, bepaald van welke betaalmethoden je gebruik kunt maken. Hierbij wordt geen rekening gehouden met je bestel-en betaalgeschiedenis. In dat geval kun je gebruikmaken van één van de andere betaalwijzen. 

 

  • Hoe kan ik mijn kortingscode verzilveren?

Een kortingscode kun je in de laatste stap van het bestelproces invoeren. Houdt er rekening mee dat iedere kortingscode specifieke voorwaarden heeft waaraan de bestelling moet voldoen voordat de korting op de bestelling verrekend wordt. Deze voorwaarden staan vermeld bij de kortingscode.

Na het invullen van de kortingscode zal er een melding in beeld verschijnen dat de kortingscode met succes verwerkt is of zal worden aangeduid waaraan de bestelling moet voldoen om alsnog in aanmerking te komen voor de korting.

Als de korting is verwerkt zal het kortingsbedrag met de totaalprijs worden verrekend. Ook het kortingsbedrag wordt apart getoond.

Wil je de kortingscode verwijderen? Klik dan op het kruisje dat achter de kortingscode staat.

 

  • Hoe wordt het afgeschreven van mijn rekening?

Betalen: Als je een betaling doet op nooboo.nl loopt dit via Mollie. Dit is een door De Nederlandsche Bank geautoriseerde betaalinstelling. Mollie is een zgn. payment service provider en staat garant voor een zo veilig mogelijke afhandeling van de transactie. Op je afschrift is deze transactie terug te vinden onder de naam “STG MOLLIE PAYMENTS”.  
Op de mollie-site staat meer informatie.

 

Contact

 

  • Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Op zoek naar een antwoord? Onze zelfhulpsectie is de snelste manier om hulp te krijgen. Hier kun je bestellingen volgen en annuleren, of een retourzending aangeven. Je vindt hier antwoorden op veel onderwerpen, waaronder de betalingsopties die beschikbaar zijn bij Nooboo.

Spreek je liever een van onze medewerkers? Dan kan je contact opnemen met: Info@nooboo.nl. Wij zullen binnen 24uur reageren op je vraag.

  • Ik wil telefonisch contact kan dat?

Ja dat kan zeker, klik op deze link en vul het formulier in met je telefoonnummer. Wij zullen dan zo snel mogelijk telefonisch contact met je opnemen.

  • Zijn jullie ook via andere kanalen bereikbaar?

Ja! Nooboo is ook actief op :

 

© 2016 - 2019 Nooboo | sitemap | rss
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.